Töltse le ajánlónkat

Töltse le PDF formátumban a 0% iparűzési adóról szóló információk összefoglalóját!

Kapcsolat

 

Balló László (időpontegyeztetéssel: Millen ügyvédi iroda címe1131 Budapest Dolmány u 12 II.em.)

+36 20 988 9762

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát.

 


contact

Újvári Krisztina titkárságvezető | 2615 Csővár Madách u 1

+36 20 246 6996

+36 1 445 2550

+3627/328423

Csővár település

Dokumentumtár

Székhely módosításhoz és cégalapításhoz szükséges dokumentumok egy helyen

Kalkulátor

Számolja ki, hogy mennyit spórolhat székhelye áthelyezésével!

Székhelyváltozás 5 lépésben, gyorsan, kényelmesen!

 1  IPA adómentes székhelyszolgáltatás megrendelése

Aktív email címükről elküldve, a társaság vezetője nyilatkozik a székhelyszolgáltatás igénybevételéről (távolléte esetén szabályos meghatalmazás, aláírási címpéldánnyal). Elküldik a társaságuk vezetőjének nyilatkozatát arról, hogy a társaságnak nincs jelentős tartozása; illetve ha van, nyilatkozik arról, hogy azt törvényesen kezelik.

 

 2  Székhelymódosításhoz szükséges dokumentumok átküldése, illeték befizetése

Küldje át nekünk az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát. , vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyezned kell a JavaScript használatát. -ra:

  • kérjük a kitöltött, aláírt székhelyszerződés beszkennelt képét. (Székhely szolgáltatási szerződés letöltése)
  • tagok, ügyvezetők személyazonosító igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának szkennelt képét (felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy lejárt, elveszett, ellopott okmányok pótlása előfeltétel, mert csak érvényes okmányok esetén tesszük meg az adatbejelentést)
  • a cég tevékenységi körét naprakészen tartalmazó NAV törzslap (könyvelője révén kikérhető)
  • hatályos létesítő okirat
  • nyilatkozat arra vonatkozólag, hogy a kötelező cégmódosításon kívül, milyen egyedi módosításokat hajtsunk végre

Ha offshore cég a tulajdonos, akkor kérjük juttassa el hozzánk másolatban:

  • az offshore cégkivonatot,
  • az aláíró megjelölését,
  • az offshore cég helyszínén lévő közjegyző által hitelesített meghatalmazást,
  • a külföldi közjegyző által hitelesített meghatalmazás magyar közjegyző által hitelesített fordítását

Fenti iratokat ne felejtse elhozni eredetiben, az ügyvédnél történő aláíráshoz

A kapott okmányokból ügyvédünk, a mi költségünkön elkészíti a székhelymódosításhoz szükséges, cégbírósághoz beadásra kerülő papírokat.

Mi a teendő, ha a székhelyen kívül, más módosítást is szeretne a cégében?

A kívánt, egyéb cég módosítási, változtatási igényét is küldje el.

 

Figyelem!    A székhelymódosítással egyidejű, de azzal nem összefüggő társasági-szerződésmódosítás/változtatás nem ingyenes.

(A nem aktuális társasági szerződés elküldéséből származó pluszmunka szintén nem ingyenes. Lehetőség van arra is, hogy az Ön ügyvédje készítse el (az ön költségén) a székhelyváltoztatáshoz szükséges iratokat. Ehhez el kell küldenie/vinnie neki a székhelyhasználat nyilatkozatot. A nyilatkozat kiadásához emailezze el a kitöltött aláírt székhelyszolgáltatási szerződést. A kitöltött szerződés megérkeztét követően emailezzük díjbekérőnket/számlánkat. Amint jelentkezik az utalt összeg a számlánkon, emailezzük, ha szükséges postázzuk a Székhelyhasználati nyilatkozatot.

 

 3  Dokumentumok aláírása személyes találkozó keretében

Az elkészült társasági-szerződésmódosítási szerződés és annak ügyintézéséhez szükséges dokumentumok aláírásának időpontját egyeztetjük email-en vagy telefonon.

Társasági szerződésben feltüntetett aláírók eljönnek az ügyvédi irodába a székhely módosításhoz szükséges iratokat aláírni.

Figyelem! Ne felejtsék magukkal hozni a másolatban már elküldött igazolványok eredetijét

Az ügyvéd beadja a cégbíróságra a változás-bejelentési kérelmet – az érkeztetett irat szkennelt képét e-mailezzük Önnek.

 

 4  Tennivalók a székhelyváltoztatás megtörténte után

 

  • Ön a székhelyváltozást/adatmódosítást be kell jelenteni a régi székhely szerint illetékes APEH-nek a változás napjától számított 15 napon belül a 202/T nyomtatványon. Annak, hogy mikortól számítják a bejelentési kötelezettség keletkezését (változás napja, cégbírósági érkeztetés napja, cégbírósági bejegyzés napja, cégbírósági bejegyzés kézhezvételének napja) az egyes területi APEH igazgatóságoknál eltérő gyakorlata lehet, ezért ez ügyben célszerű az adott APEH igazgatóságnál tájékozódni. A 202/T nyomtatvány és az esetleg szükséges pótlapok nyomtatvány boltban kaphatók.
  • A korábbi, helyi iparűzési adót nyilvántartó hivatalnál bejelentett adataiban változás történt - szintén be kell jelenteni a megváltozott adatokat.
  • Székhelymódosítást be kell jelentenie a számlavezető bankjának.
  • Töltse ki és adja le a postánUtánküldés megrendelése” nyomtatványt.
  • Rendelje meg az új székhellyel (Csővár Madách u. 1) ellátott cégbélyegzőt.  (Egy bélyegzőt célszerű leadni a székhely recepciójára, az odatévedt levelek átvételéhez)
  • Értesítse partnereit a kimenő és bejövő számlákon történő címváltozásról.

 

 5  5. A székhelyén őrzendő iratokat jutassa el Csővárra, az új székhelyére

(Másolatban is megfelelő)

  • másolat a társasági szerződésről és cégbejegyzési végzésről,
  • aláírás minta,
  • személyes iratok,
  • engedélyhez kötött tevékenység/ek írásos engedélye,
  • dokumentáció, hogy a székhelyen a hivatali leveleket átveszik, majd továbbítják a cégvezetőnek, (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza)
  • a székhelyen legyen megjelölve a cégvezető címe, telefonszáma, hogy amennyiben szükséges, a hivatali szerv képviselői felvehessék vele a kapcsolatot (székhely szolgáltatási szerződés tartalmazza),
  • a székhelyen legyen egy szerződés, hogy a cégvezető milyen jogcímen (pl. ingatlan bérlés-bérbeadás) jelentette be a címet a cég székhelyeként (székhely szolgáltatási szerződés tartalmazza),
  • a székhelyen legyen megjelölve a cég iratőrzési címe (székhely szolgáltatási szerződés tartalmazza),
  • Megbízó felelőssége és kötelezettsége ezek biztosítása.

Ügyfeleink által megőrzendő, fontos székhely szolgáltatási iratok a következők:

Az alábbi iratok a székhelyszolgálatot igénybevevő Ügyfelünk részére fontosak, ezért kérjük ezeket a székhely szolgáltatási szerződés megkötését követően a cég iratai között megőrizni:

  • székhelyhasználati szerződés,
  • tulajdonosi befogadó nyilatkozat

 

Még a névjegyét sem kell megváltoztatnia! Ugyan úgy levelezhet, találkozhat jelenlegi címén üzleti partnereivel, megadhatja a jelenlegi címét elérhetőségnek, mint eddig.

 

 

Válassza az Önnek leginkább megfelelő szolgáltatásunkat a díjcsomagjaink közül!
Rendelje meg a székhely módosítási és székhely biztosítási szolgáltatásunkat most, és spóroljon több százezer vagy akár több millió Forintot!

Székhely szolgáltatási díjcsomagok megtekintése

 

Kérdése van? Lépjen velünk kapcsolatba a következő telefonszámokon, vagy a lenti űrlap kitöltésével!

Telefon: +36 20 988 9762, vagy a +36 1 445 2550